Gør det nemt at skrive under
Vil I hjælpe kunderne med at underskrive dokumenter til tiden?
I mit.dk kan kunderne underskrive kontrakter, aftaler og andre dokumenter digitalt - samme sted, som de modtager dokumenterne. Det gør processen nemmere og sikrerere for kunderne, og det betyder kortere behandlingstid for jer.
I får de underskrevne dokumenter sendt direkte til jeres systemer, hvilket giver rig mulighed for yderligere automatisering af underskriftsprocessen som typisk er tung og manuel.
Når dokumenterne er skrevet under, ligger de sikkert og godt i mit.dk, hvor de er lette at finde igen.
Underskrift: Funktioner og fordele
Skriv under
Gør det let for kunderne at underskrive dokumenter og aftaler med MitID/MitID Erhverv.
Notifikationer og påmindelser
Kunderne modtager notifikationer via push, e-mail og SMS, så snart I sender dokumenter til underskrift. I kan også opsætte automatiske påmindelser, der sendes til kunderne på bestemte tidspunkter inden fristen.
Overblik
I får besked hver gang, der bliver underskrevet og I har altid overblik over manglende underskrifter.
Underskrift til tiden
Kunderejsen er nem, og når flere personer i samme virksomhed skal underskrive, er det nemt at se, hvem der har underskrevet hvilke dokumenter og hvornår. Så er det lettere at overholde tidsfristen.
Slip for komplicerede tegningsregler
Virksomheden der modtager dokumenterne definerer selv, hvem der skal underskrive for, at de lever op til deres tegningsregler, og dermed sparer I tid.
Underskriv flere dokumenter
Når I har brug for, at kunden skal underskrive flere dokumenter, kan I give kunden mulighed for at underskrive det hele på én gang.
Sekventiel underskrivning
I kan specificere en rækkefølge på dem der skal underskrive, hvis én part skal underskrive dokumenterne, før en anden part modtager dem.
Sikkert
Dokumenterne opbevares sikkert i mit.dk efter underskrift, hvor de er lette at finde igen.
Automatisering
I får de underskrevne dokumenter sendt direkte til jeres systemer, og dermed vil I automatisk kunne sende et underskrevet dokument videre til en 3. part. I kan også definere om dem, der skal underskrive, vil modtage de underskrevne dokumentet så snart, der er underskrevet.
Tilgængeligt
Underskrivning i mit.dk er tilgængeligt på alle platforme. Så kan kunderne underskrive som det passer dem.
Underskrift fra alle
I kan indhente underskrift af dokumenter i mit.dk fra både private kunder, juridiske instanser, offentlige institutioner og virksomheder.
Annullér en underskrift
I kan annullere en underskrift i mit.dk, hvis I ikke længere vil lade kunden underskrive. Kunden får herefter automatisk en notifikation.
Lad os få en uforpligtende snak
mit.dk har stort potentiale til at skabe mærkbare resultater og styrke din virksomhed. Vi vil meget gerne fortælle dig hvordan.