Gør det nemt at skrive under

Vil I hjælpe kunderne med at underskrive dokumenter til tiden?

I mit.dk kan kunderne underskrive kontrakter, aftaler og andre dokumenter digitalt - samme sted, som de modtager dokumenterne. Det gør processen nemmere og sikrerere for kunderne, og det betyder kortere behandlingstid for jer.

I får de underskrevne dokumenter sendt direkte til jeres systemer, hvilket giver rig mulighed for yderligere automatisering af underskriftsprocessen som typisk er tung og manuel.

Når dokumenterne er skrevet under, ligger de sikkert og godt i mit.dk, hvor de er lette at finde igen.

sign-illustration

Underskrift: Funktioner og fordele

ikon-small-sign

Skriv under

Gør det let for kunderne at underskrive dokumenter og aftaler med MitID/MitID Erhverv.

ikon-small-bell

Notifikationer og påmindelser

Kunderne modtager notifikationer via push, e-mail og SMS, så snart I sender dokumenter til underskrift. I kan også opsætte automatiske påmindelser, der sendes til kunderne på bestemte tidspunkter inden fristen.

ikon-small-bekraeftelse

Overblik

I får besked hver gang, der bliver underskrevet og I har altid overblik over manglende underskrifter.

ikon-small-clock

Underskrift til tiden

Kunderejsen er nem, og når flere personer i samme virksomhed skal underskrive, er det nemt at se, hvem der har underskrevet hvilke dokumenter og hvornår. Så er det lettere at overholde tidsfristen.​

ikon-small-activity

Slip for komplicerede tegningsregler

Virksomheden der modtager dokumenterne definerer selv, hvem der skal underskrive for, at de lever op til deres tegningsregler, og dermed sparer I tid.

image-small-flows

Underskriv flere dokumenter

Når I har brug for, at kunden skal underskrive flere dokumenter, kan I give kunden mulighed for at underskrive det hele på én gang.

ikon-small-branches

Sekventiel underskrivning

I kan specificere en rækkefølge på dem der skal underskrive, hvis én part skal underskrive dokumenterne, før en anden part modtager dem.

ikon-small-lock

Sikkert

Dokumenterne opbevares sikkert i mit.dk efter underskrift, hvor de er lette at finde igen.

ikon-small-settings

Automatisering

I får de underskrevne dokumenter sendt direkte til jeres systemer, og dermed vil I automatisk kunne sende et underskrevet dokument videre til en 3. part. I kan også definere om dem, der skal underskrive, vil modtage de underskrevne dokumentet så snart, der er underskrevet.

ikon-small-selvbetjening

Tilgængeligt

Underskrivning i mit.dk er tilgængeligt på alle platforme. Så kan kunderne underskrive som det passer dem.

ikon-small-user

Underskrift fra alle

I kan indhente underskrift af dokumenter i mit.dk fra både private kunder, juridiske instanser, offentlige institutioner og virksomheder.

ikon-small-close

Annullér en underskrift

I kan annullere en underskrift i mit.dk, hvis I ikke længere vil lade kunden underskrive. Kunden får herefter automatisk en notifikation.

Lad os få en uforpligtende snak

mit.dk har stort potentiale til at skabe mærkbare resultater og styrke din virksomhed. Vi vil meget gerne fortælle dig hvordan.

Lad os få en uforpligtende snak

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

Når du sender ovenstående formular, giver du samtidig samtykke til, at mit.dk må behandle og benytte de indsendte personoplysninger til at kontakte dig. Du har altid mulighed for at trække dit samtykke tilbage ved at kontakte os, eller besvare de e-mails du modtager fra os. Personoplysningerne vil blive behandlet i overensstemmelse med vores privatlivspolitik.