Kom hurtigt i gang
Vi starter med at oprette jer som bruger i mit.dk
Når I er oprettet, får I adgang til mit.dk’s brugervenlige Administrationsportal.
Integrationen til mit.dk kan færdiggøres på under en uge
Opsæt og test jeres afsendersystem og i er klar til at sende til mit.dk.
Vores professionelle kundeteam står altid klar til at hjælpe
Har I spørgsmål eller brug for hjælp, står vores Customer Success team altid klar.
"danmark" ser store fordele i mit.dk
Visma vil sikre kundeoplevelsen med i mit.dk
Se hvilke muligheder Norlys ser i mit.dk
BEC fremtidssikrer sine kunders it-platform med mit.dk
Sådan gør mit.dk det lettere at være kunde hos PensionDanmark
Vores partnere kan også hjælpe
Vi har en bred vifte af partnere, som kan hjælpe med at sætte jeres system op til at kunne sende beskeder via mit.dk.
Der er mange fordele ved at bruge mit.dk
3.200.000+
Borgere
…og flere kommer til hver dag. For mit.dk er fremtidens platform for digital post i Danmark. Alle borgere har automatisk gratis adgang til mit.dk.
6.500+
Virksomheder
Banker, pensionsselskaber, forsikringsselskaber, energiselskaber, patientorganisationer sender i dag udelukkende digital post i mit.dk.
Tag digital kommunikation et skridt videre med mit.dk
Skab sammenhængende digitale kunderejser i en GDPR sikker platform
Med mit.dk får I helt nye muligheder for at digitalisere kommunikationen med kunderne og skabe en sammenhængende kundeoplevelse. Den digitale platform byder på en række features, som knytter digital post og selvbetjeningsunivers sammen i en løsning, der kan tilpasses til virksomhedens behov – nu og i fremtiden.
mit.dk Core
Gør det let at interagere med jeres kunder på en enkel og sikker måde. Det moderne og dynamiske meddelelsesformat giver mange muligheder for at automatisere arbejdsprocesser og skabe engagerende og interaktiv kundekommunikation.
Indhent information
Gør det let for kunderne at tilmelde sig, ansøge, informere og dokumentere. Med Connect kan I selv designe formularer, som indhenter præcis de data, der er brug for i kundedialogen og -interaktionen.
Få betaling til tiden
Gør det enkelt og sikkert for kunderne at betale regninger, rykkere og foretage indbetalinger. Med Pay kan I frit vælge mellem de mest anvendte betalingsløsninger, bl.a. konto-til-konto, MobilePay og Betalingsservice.
Indhent underskrifter
Gør det let for kunderne at skrive under. Med Sign kan kunderne underskrive aftaler og kontrakter, hvor de modtager dem – elektronisk, sikkert og uden at skulle printe, scanne og videresende.
Indhent samtykker
Gør det enkelt for kunderne at afgive samtykke. Med Consent kan I indhente samtykke til deling af følsomme informationer eller dokumenter direkte via den digitale besked – nemt og sikkert for alle.
Skab ét selvbetjeningsunivers
mit.dk kan integreres med virksomhedens online selvbetjening, så kunderne hele tiden har oplevelsen af at være i ét sammenhængende selvbetjeningsunivers.
Kommunikér med alle
Med mitBasic er det muligt at sende fx lønsedler og andre private dokumenter til modtagere alene på basis af deres e-mailadresse. Det vil sige, at der ikke er behov for CPR-nummer.
Lad os få en uforpligtende snak
mit.dk har stort potentiale til at skabe mærkbare resultater og styrke din virksomhed. Vi vil meget gerne fortælle dig hvordan.
Digital post fra myndigheder og virksomheder
Mere end 6.500 afsendere bruger mit.dk som platform for digital post. Det gælder både offentlige myndigheder og private virksomheder, som spiller en rolle i din hverdag.
Visma Dataløn, PensionDanmark og Sygeforsikringen Danmark er blandt de mange, som har valgt at kommunikere med kunderne udelukkende i mit.dk.