Digital omstilling til MeMo
Er virksomheden klar til fremtidens standard for digital post?
mit.dk er baseret på MeMo som er Digitaliseringsstyrelsens nye data- og interaktionsbaserede meddelelsesformat. MeMo afløser den PDF-baserede digitale post, og er fra slutningen af 2023 standarden for digital post fra myndigheder. Med mit.dk kan virksomheder også udnytte MeMo-formatets mange styrker.
Uanset hvilket output-format, I bruger i jeres kundekommunikation i dag, kan mit.dk modtage det og omsætte kommunikationen til det nye MeMo-format.
I kan altså sende kommunikationen, som I plejer – men samtidig få glæde af de mange nye muligheder, som MeMo-formatet giver i mit.dk.
Stærkere service, nemmere håndtering og bedre automatisering
MeMo er en ny måde at pakke den digitale post ind på, som giver mulighed for at fremhæve den vigtigste information for modtageren. Samtidig understøtter MeMo intelligent og automatiseret håndtering af meddelelser. Det gør det langt lettere og hurtigere for borgere og kunder at handle på digital post, samtidig med at processerne bag bliver enklere for virksomheder og myndigheder.
Der er flere gode grunde til at kaste sig over MeMo-omstillingen allerede nu. Netcompany har de førende MeMo-eksperter i Danmark og kan hjælpe jer godt på vej.
Formularer: Funktioner og fordele
Nye handlemuligheder
MeMo-formatet betyder, at I kan give kunderne mulighed for at svare, betale, underskrive og indsende personfølsomme oplysninger direkte fra beskeden i mit.dk.
Brugervenligt format
Med MeMo får I helt nye muligheder for at præsentere budskaber og beskeder, da formatet understøtter både design, interaktion og automatisering. MeMo tilpasser sig automatisk den skærm beskeden skal læses på, men I kan selvfølgelig stadig sende PDF’er i mit.dk.
Effektiv posthåndtering
En lang række opmærkningsmuligheder i MeMo betyder, at I får helt nye værktøjer til at automatisere omfordelingen og håndteringen af digital post - det hele er baseret på metadata i MeMo.
Bedre kundeoplevelse
Med MeMo som basis får I nye muligheder for at kontrollere kunderejsen på tværs af platforme. Det er fx muligt at integrere mit.dk med virksomhedens selvbetjening, så kunderne ikke oplever at gå fra ét univers til et andet, når de skal kommunikere eller interagere med virksomheden.
Få vores rapport og bliv inspireret af kommunerne
I samarbejde med KL, KOMBIT og 20 kommuner har vi hos Netcompany foretaget en analyse af, hvordan kommunerne kan få mest muligt ud af MeMo-formatet. Resultatet er en anbefaling af en tværoffentlig minimumsstandard for brugen af MeMo, som også private virksomheder kan hente inspiration i.
Vil I høre mere om MeMo-formatet?
Kontakt os på +45 70802580 eller info@mit.dk for at høre mere om mulighederne.