Giv kunderne bedre service med en chat
Vil I gøre det nemt for kunderne at spørge og få svar?
I mit.dk kan virksomheden begynde den gode kundeservice allerede i den første besked. Har I allerede en automatiseret chatbot, kan I integrere den i løsningen, så kunderne kan komme i kontakt med jer uden at skulle forlade systemet og logge ind andre steder. Med en indbygget chat hjælper I kunderne godt i gang eller godt videre – og kan spare opkald til kundeservice.

Chat: Funktioner og fordele

Enklere kundedialog
Integrerer I en chatbot med mit.dk, kan kunderne let have dialogen med jer på den samme platform, hvor de modtager digital post og beskeder – nemt og sikkert. Samtidig har de et godt overblik over hele samtalen.

Book opkald via chat
Ønsker kunden at blive ringet op af en medarbejder, kan I lægge en bestil opkald-funktion ind i chatbotten, som giver mulighed for at vælge et konkret tidsrum.

GDPR-compliant chat
Alle informationer og data, som udveksles via en chatbot integreret i mit.dk, er godt sikret, da mit.dk er en GDPR-compliant platform.

Notifikation om chat
Kunderne kan straks se, når der er en besked i chatten i mit.dk. De får nemlig en notifikation på telefonen, uanset om de har appen åben eller ej – og kan klikke sig direkte videre til chatten.

Gør FAQ'en levende
Baserer I fx chatbotten på en allerede eksisterende FAQ, kan kunderne hurtigt få svar på de mest almindelige spørgsmål i mit.dk – og chatten bidrager til en effektiv kundeservice.
Kom i gang med chat i mit.dk
Kontakt os på +45 70802580 eller info@mit.dk for at høre mere om mulighederne.