Administrér mit.dk med Administrationsportalen

Vil I have enkel administration og et godt overblik?

Administrationsportalen er jeres cockpit til mit.dk. Her har I overblik over jeres profil og I kan styre og opdatere jeres opsætning. Administrationsportalen er brugervenlig og tilpasses jeres behov, når I går i gang med at bruge mit.dk.

 

admin-portal

Administrationsportal: Funktioner og fordele

ikon-small-settings

Opret og administrer systemer

I kan oprette og administrere afsender- og modtagersystemer. Det gælder bl.a. regler for, hvad der skal ske med den post, virksomheden modtager, og hvor den skal arkiveres.

ikon-small-chat

Tilbagekald beskeder

Skulle der ske en fejl, kan I tilbagekalde digital post som er lagt til afsendelse i fremtiden – og ændre i den.

ikon-small-branches

Administér afsendernavne og -logoer

Har virksomheden underafdelinger eller flere brands under samme CVR-nummer, kan I sætte dem op som individuelle afsendere, så I sender meddelelser med forskellige afsendernavne og -logoer.

ikon-small-forward

Administrér jeres kontaktstruktur

I kan opsætte en struktur for, hvordan den digitale post I modtager distribueres i jeres virksomhed. Det betyder, at den interne postomdeling i jeres virksomhed bliver mere automatisk og intelligent.

ikon-small-data

Fremsøg forretningskritisk data

I hændelsesloggen udstilles det data, der er relateret til de beskeder, I sender. I kan også downloade større mængder data, hvis I har brug for at skabe overblik for at få den nødvendige indsigt.

image-small-flows

Administrér formularer

I kan oprette og administrere jeres Connect-formularer i Administrationsportalen. I kan læse mere om, hvad man kan med Connect i mit.dk ved at gå til denne side.

ikon-small-pay-card

Administrér betalinger

I kan oprette de betalingsløsninger, I foretrækker, og I kan administrere jeres betalingsløsninger, hvis jeres behov skulle ændre sig.

 

Få overblik over data – og brug indsigterne strategisk

Vil I styrke strategi og forretning med data?

Når I kommunikerer og interagerer med kunderne i mit.dk, kan I få adgang til værdifulde data. Det gælder fx data for den digitale post, I sender: Hvor mange åbnede, hvor mange læste, og hvor mange klikkede. Indsigter, I kan bruge aktivt til at gøre kommunikationen endnu mere effektiv næste gang.

ikon-small-settings

Brug administrationsportalen

I kan tilgå data fra administrationsportalen i mit.dk, hvor I har ét samlet overblik over jeres mit.dk profil.

 

ikon-small-data

Brug GDPR-sikret data

Alle data, I kan få overblik over i mit.dk, er GDPR-sikret, aggregeret og ikke personhenførbare.

 

ikon-small-database

Få indsigt og bliv bedre

Mål effekten og få overblik over samt indsigt i, hvordan den digitale post performer. I får det maksimale ud af det, I sender – og har et grundlag for at optimere og forbedre.

 

ikon-small-activity

Indhent data til BI

Brug data fra mit.dk som basis for Business Intelligence og opnå indsigter i kommunikation og kundeadfærd, der kan bruges strategisk.

 

Lad os få en uforpligtende snak

mit.dk har stort potentiale til at skabe mærkbare resultater og styrke din virksomhed. Vi vil meget gerne fortælle dig hvordan.

Lad os få en uforpligtende snak

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

Når du sender ovenstående formular, giver du samtidig samtykke til, at mit.dk må behandle og benytte de indsendte personoplysninger til at kontakte dig. Du har altid mulighed for at trække dit samtykke tilbage ved at kontakte os, eller besvare de e-mails du modtager fra os. Personoplysningerne vil blive behandlet i overensstemmelse med vores privatlivspolitik.