If vælger mit.dk for at gøre kontakt og kommunikation enklere for kunderne
If har ligesom en række andre virksomheder valgt at bruge mit.dk. Hos Nordens største forsikringsselskab ser man den nye platform som et stærkt redskab til at styrke dialogen og øge kundetilfredsheden.
Mit.dk samler i en og samme platform digital post på tværs af det offentlige og det private. Når mit.dk går i luften den 21. marts 2022, bliver det nemmere at komme i dialog med det offentlige og virksomheder i Danmark. Danskerne kan se frem til at blandt andet svare på digital post, booke aftaler og chatte med deres kunderådgiver direkte i Mit.dk appen. Det giver virksomheder helt nye muligheder for at interagere med deres kunder og skabe en sammenhængende oplevelse med deres egne online selvbetjeningsløsninger.
De muligheder kan de se et klart potentiale i hos If. Morten Dupont, der er produktchef i If Privat, ser platformen som et stærkt redskab til at styrke dialogen og yderligere øge tilfredsheden hos forsikringsselskabets kunder. Han har store forventninger til den nye, digitale platform:
“Vi jagter hele tiden nye digitale løsninger, der bidrager til endnu større kundetilfredshed. For os er mit.dk en oplagt mulighed for at komme tættere på vores kunder og give dem en endnu bedre brugeroplevelse. Vi vælger denne nye platform for at gøre kontakten med If lettere og kunne give en kundeoplevelse i topklasse”.
Mit.dk er en åben og fleksibel platform, der spiller gnidningsløst sammen med virksomheder og organisationers egne selvbetjeningsuniverser. Løsningen samler al digital post ét sted og gør dialogen mellem virksomheder, sundhedsvæsen, organisationer og borgere levende og let. Alt sammen med fokus på en ekstraordinær brugeroplevelse og kompromisløs sikkerhed.