Nyhedsbillede Topdanmark

Topdanmark ser frem til at tage mit.dk i brug

For Topdanmark er mit.dk et godt eksempel på ny en platform med et interessant perspektiv. Derfor ser forsikringsselskabet også frem til at bruge mit.dk, når den digitale postløsning lanceres den 30. november.

Tirsdag den 30. november lancerer løsningen mit.dk, der gør det let og ligetil at handle på den digitale post fra virksomheder, myndigheder, organisationer og sundhedsvæsnet.

For danskerne betyder det, at de fremadrettet vil kunne betale deres regninger, chatte med kundeservice og booke møder direkte via mit.dk, mens virksomheder får helt nye muligheder for til at interagere med deres kunder via den digitale post.

En af de virksomheder, der ser frem til lanceringen af mit.dk, er Topdanmark. Det fortæller forsikringsselskabet i en artikel i Børsen.

“Vi ser altid positivt på innovative løsninger, alternativer og nye aktører, som har potentiale til at skabe mere værdi for vores kunder og optimere vores forretning, fx tilbyde nye funktioner, et mere effektivt setup eller mere konkurrencedygtige/attraktive priser. Det betyder ikke, at vi er utilfredse med vores nuværende løsninger, men vi har som minimum en forpligtigelse over for kunder og aktionærer til at være nysgerrige og afsøge nye muligheder, når de opstår,” forklarer Thomas Erichsen, koncerndirektør for Teknologi & Udvikling i Topdanmark, til Børsen og fortsætter:

“mit.dk er et godt eksempel på en ny platform med interessant perspektiv. Og så er det tilmed Netcompany, der står bag, som vi også har et godt samarbejde med på en lang række andre områder. Vi har indgået aftale med mit.dk om at kunne bruge deres løsning, når vi og løsningen er klar, og når vi synes, det er relevant i forhold for vores kunder og den service, vi kan give dem. Det er vi dialog med Netcompany om,” siger Thomas Erichsen, koncerndirektør for Teknologi & Udvikling i Topdanmark, til Børsen.

Når Topdanmark skal indgå nye aftaler, foregår det efter en særlig strategi. ”Vi har en strategi om, at vi skal være dér, hvor vores kunder ønsker at interagere med os. Derfor er det ofte ikke et spørgsmål om ”enten eller”, men mere et spørgsmål om at udbygge og udvikle vores kontaktflader med kunderne, når vi indgår nye aftaler,” siger Thomas Erichsen til Børsen.

mit.dk er en åben og fleksibel løsning, der virker sømløst i sammenhæng med virksomheder og organisationers egne selvbetjeningsuniverser. Samtidig bliver det nemt og bekvemt at forene digital post på tværs af offentlige og private aktører. Alt sammen med fokus på en brugeroplevelse i absolut topklasse.